Bioshock και widescreens

«Σε συνειδητή απόφαση των σχεδιαστών αποδίδει η 2Κ το ζήτημα που προέκυψε σχετικά με την απεικόνιση του Bioshock. Σύμφωνα με την.. αμφίβολης πειστικότητας απάντηση της εταιρείας, τα μέλη της ομάδας σχεδιασμού του τίτλου επέλεξαν ένα πεδίο δράσης το οποίο αντανακλούσε καλύτερα τις προθέσεις τους σχετικά με τον κόσμο του παιχνιδιού όπως ήθελαν να παρουσιαστεί, και αντί να κόψουν την εικόνα για τις οθόνες με απεικόνιση σε 4:3, επιμήκυναν ελαφρώς το κάθετο οπτικό πεδίο για την κανονική ανάλυση, αποφεύγοντας έτσι να επιβαρύνουν μια μερίδα χρηστών με μαύρα πλαίσια στην τηλεόρασή τους. Επειδή ωστόσο η επεξήγηση της 2K Games δεν πιστεύουμε πως είναι δυνατόν να καλύψει πλήρως τους χρήστες του παιχνιδιού, η εταιρεία δήλωσε επίσης πως θα συνεχίσει να εργάζεται πάνω σε μια λύση για το θέμα, εξετάζοντας το ενδεχόμενο να προσφέρει με κάποιο τρόπο στους παίκτες τη δυνατότητα να επιλέξουν το οπτικό πεδίο δράσης, όπως εκείνοι επιθυμούν. Εμείς πάλι, μάλλον θα επιλέξουμε τη λύση από την εξήγηση…

Πηγή: Gamelife.gr»

Οπότε η αγαπητή μας 2k συνεχίζει να κάνει λάθη σε έναν κατά τα άλλα εξαιρετικό τίτλο. Μετά το φιάσκο των activation (επιτρέπονται μόνο μέχρι δυο install) στο προσκήνιο έρχεται και το παραπάνω γεγονός. Μας δουλεύουν μου φαίνεται. Προφανώς η εταιρεία υιοθετεί το «it’s not a bug, it’s a feature»!

Powered by ScribeFire.

Advertisements
Explore posts in the same categories: Games

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: